Rabu, 16 Januari 2013

Menu : Sarapan Pagi Rabu

Assalamualaikum.... selamat petang smua. cehhh sekarang dah waktu petang baru nak upload gambar sarapan pagi. biasa lah dahulukan apa yang patut di dahulukan. keje kan so buat la keje dulu then dah siap baru la berbloging hehehhe


ni la sarapan aku pagi tadi.. tetiber kerajinan sangat aku masak pagi tadi. simple je wei. tak sampai 1 jam pon nak masak. aku teringin nak makan nie sebab aku tertengok blog satu ahkak nie SINI. aku sker sangat baca blog dia. sempoi je ahkak tu.

Bahan makanan nie aku beli semalam time balik keje kat giant. memang sedap tapi agak muak sikit tang kacang panggang tu. tetiber saat suapan yang terakhir aku nak muntah. tu pon aku letak sos cili sebagai perasa pedas kacang tu. huhuhu

Kacang Panggang + Scramble Telur Mayo + Daging Burger Ramly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan