Rabu, 29 Disember 2010

perJalanan

erm... setia kali aku pulang nie la keadaan di dalam luar dan dalam bas yang aku naikki... hehe bleh kata pergi keje banyak naik kenderaan awam.. apa taknyer, naik bas pastu naik tren.. heheh




 nie la pandangan dari sebelah bas aku.. dan tempat yang aku duduk nie adalah tempat faveret aku sbb boleh dok sorang n tido dengan lena.. hehehhe baringkan kepala.




nie pon kereta sapa yang aku main ambik nie.. heheheh nie semua pandangan dari putrajaya.. Pkol 4.30 katakan.




nie keadaan di atas jambatan menuju ke sebuah shoping kompleks kat ampang.. leh kata terkenal jgk la.. dulu time sekolah selalu g lepak2 kat sni.. bukan ponteng au. main boling, makan MEE hailam pon kat sni n mcm2 la.. anyway semalam aku g sana, teman my mom n adik g beli kasut sekolah. biasa la budak dh nak start sekolah balik. pasdtu aku belanja my mom n adik makan KFC. sesekali kan..  lagi pun dh lama tak g sana. lupa lak nak bagi tahu nama tempat shopping tu.. heheh AMPANG POINT la... kat jalan ampang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan