Selasa, 4 Januari 2011

I-City, Shah Alam

Ahad tahun lepas.. ingatkan nak tengok konsert sure HEBOH kat bukit Jalil tapi aku rasa mcm malas ngan ramai2 orang n sesak.. tetiba jer terlintas kat fikiran aku nie nak g tempat yang ada banyak lampu.. maksud aku i-City la.. heheheheh aku tak tahu g sana tapi m ain redah ikut sign board je.. aku rasa dalam pkol 10 kot sampai kat sana. bayar plak RM10. nie la gambar2nyer..

mula2 naik kat tempat tu nie la gambar pertama yang aku amik.. heheh time tu hari krismas bakal disambut.. NOT ME sambut benda tu.. cantikkan sebab semua tu lampu..














nie adikku nuraishah... seronok dia bergamba ngan benda tu.. nie jelah peluang yang ada koz ramai giler yang nak bergambar kat tempat tu.... memmang cantik sgt..









nie aku ambik ngan adikku kat bawah pokok limau katakan.. padahal benda tu lampu semuanya.. cantikkan kan.. tak tahu nak posing macam mana. simple jer coz aku nie bukan la model walaupon ketingginaku nie macam model.. hehehehe












nie gambar plak pintu kat I-city.. heheheh senang jer main snap sudah.. huhuhu










Add caption



nie gambar yang paling aku ske sebab bukan senag nak landing kat poko kaktus tu.. badan dia kan banyak duri2.. heheh bukan betol pon sbb tu senang landing. heheheh nie jelah mampu ku uploadkan benda nie... banyak lagi n tiada kesempatan. so korang sapa yang belom pergi tu sila lah datang kerana tempat dia cantik sangat.. nie FIRST time aku g sana.. huhuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan