Khamis, 21 April 2011

BeranGan Jew

BOring!!!!!!!!!!! xda keje.. mata pon nak terlelap dah nie.. 
kang kalo tido bos namapak la plak...
so aku hanya godek2 internet jer.. tahu2 jer aku tenampak gambar sorang artis nie
Cantik jugak la dia nie kan.. yang aku ske n berangan nie 
sebab aku nak tiru gaya mekap mcm dia nie.. cantikkan... huhuhu suker sangat.. 
tapi kalo rtak kene ngan muka aku pon xok jugakkan..



cantikan walaupon bertudung.... SOLEKAN tu yang penting.
haaaa... lagi satu, muka dia nie kalo tak pakai mekap pon still cantik jugak..

nie pon aku suker jugak sebab cara tudung dia tu sangat cantik...
tapi muka aku nie tembam.. usah la ko bermimpi dia tengahari nie..hahahha
mekap, eyeshadow dh cantik.... ngeh ngeh
Bak kata orang,, biar berangan n janji tengok tahu2 dah kawen


Tiada ulasan:

Catat Ulasan