Khamis, 5 Mei 2011

Sakit Mata Kah??

Aku ni sakit mata ker?? merah n gatal2 jer mata ku nie.
kejadian nie berlaku pagi semalam... rasa sakit2 jer mataku nie
so bile pas PUNCH CARD masuk opis, aku g la tengok cermin panjang tu
hampir terkejut tau mata aku merah sangat n rasa gatal pastu ada kabur2 plak
kawan pon semua menegur cakap mata aku merah sangat


nie plak gambar pada hari nie.. macam dah kurang skit la.
nie bukan pasal mengais semalam ea.. tak ada kene mengena.
tapi gatal dia bukan main lagi sampai sekarang tak hilang
semalam sempat jugak la g farmasi beli EYE GLO

Jap....... eh mata aku warna coklat la.. huhuhu cantik plak tu (sengal jer aku nie)
erm aku ada tengok info n godek2 la kat internet so kemungkinan jangkitan bakteria..
nie mesti tangan aku nie.. huhuhuhu
hopefully semboh cepat yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan