Selasa, 15 Mac 2011

Air Mati (putus bekalan air)

Isnin 14 Mac 2011 - Flat Lembah Jaya Utara, Ampang telah mengalami putus bekalan air... (heheh mcm berita plak). emm semalam tahu2 jer dah xda air.. mcm mana aku nak MANDI nie.so sampai malam la aku tak mandi.. tapi nasib baik adik aku bijak pandai n dia cadangkan cuba ambik air kat paip bomba.. biasala umah flat katakan.. nak ambik kat bwh kene pakai PLAYAR  la plak nk buka. so g je hujung tingkat hujung umah aku tu ada  air.

So apa Lagi... lllllaaaaaarrrriiiiii g ambik baldi angkut air tu. bukan apa badan dah naik GATAL sebab xmandi. mana leh tahan muka pon penuh ngan mekap so tak elok nak biarkan muka tu nnti BERKARAT la plak. pastu tak SECANTIK, SEGEBUUSS dan SeLICIN plak.. (AIISHHH poyo tol aku nie.. perasan). so malam tu aku mandi tau. Malam tu aku berharap agar ada air untuk esok pagi.

Memang MALANG sungguh nasib aku.. ERMMM nasib baik aku bangun awal skit dari hari biasa. Air XDA LAGI. emmmm mcm mana nak g keje nie. Kalo ikutkan hati nak je EL ( alasan sbb umah xda air nk mandi utk g keje) tapi oleh kerana SEMANGAT yang kuat. aku g angkut air tu dan aku..





sedap la mandi macam biasa... lupa nak bagi tahu kat adik Beradik kalo nak mandi kene angkut sendiri.. air kat bilik air tu cukop2 untuk jirus AIR KENCING je.. sapa2 yang nak BERAK plak pandai2 la ye.. HOPEFULLY ble balik nnti ada air. Amin!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan