Selasa, 29 Mac 2011

hentian Puduraya

seperti hari-hari yang lain.. aku balik keje mesti kene turun kat puduraya.. pastu aku time nak lintas plak tu aku boleh plak terpandang tempat HENTIAN PUDURAYA.. WAAAhhhhh Cantik GILERZ heheehhe..
nie gambar sebelum puduraya bertukar wajah.. cecececech.. hehehh.
nie nak cerita sikit sejarah HENTIAN PUDURAYA nie.. ditubuhkan pada 2.10.1976 (cari kat google).. dan dirasmikan oleh Allahyarham Dato' Hussein Onn iaitu bekas Perdana Menteri Malaysia. Bayangkan lah dah 34 tahun 5 bulan.. lama sungguh. memang patot pon kene ubahsuai demi keselamatan.




pastu kene la tutup kan kalau nak ubahsuai betol tak... so dah terang-terang tutup untuk sementara waktu pada 12 April 2010






nie la HENTIAN PUDURAYA yang akan dibuka.. Belom tahu lagi.. gambar nie aku ambik semalam. CANTIK TAK?? kalo tengok dari luar memang cantik dan dari dalam pon cantik semua baru. yang paling best pulak tu.. kat bahagian depan ada escalator plak. memang senang la.
Hmmm mcm mana la keadannya bila time dah buka yerk?? mesti ramai n makin sesak la kat pudu tu.. huhuhuhu. xpe demi kemajuan dan permodenan untuk negara kita juga..

3 ulasan:

  1. dlm tuh lawa dah....

    tak tau lar mcm ne dh bukak nye nnt

    BalasPadam
  2. tahu tak apa... dah buka nnti aku makin terok la.. banyak orang

    BalasPadam