Selasa, 31 Januari 2012

Pagi Selasa


UUhhhhh pagi selasa dah hujan.. waktu g keje plak tu. jalan jem. bas plak buat hal datang xtepat pada waktunya. Disebabkan perkara ini juga aku telah TERRRrRLLLAaaaammmMMbbbbaaatttt masuk keje.. bayangkan la aku masuk keje pkol 7.30 tapi aku sampai opis pkol 8.15 pagi?? aiiyyoo.. apa sudah jadi. tapi bukan disengajakan pon.


Orang-orang dulu kata la kan.. kalo hujan jer katak yang panggil. kesian katak tu dipersalahkan.. UUrrmm dah lama juga yer aku xdengar bunyi katak time hujan. heheheh

apa-apa pon kita sebagai orang islam. hujan itu adalah rahmat. bersyukur dan sentiasa bersyukur. Ok.. pagi td uols-uols sarapan apa yer time sejuk2 nie??


aku sarapan tu jer.. TEH O panas ngan biskut kegemaran aku tu. sedap n mengenyangkan. pagi2 tak boleh makan berat2 sangat sebab badan aku nie dah la berat kang campor makanan yang berat, maka bertambah geeeemmmmookkk ler jawabnyer.. heheh   DONE....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan