Isnin, 30 Julai 2012

Demam Time Pose Tak sYok!!

salam Ramadhan ke -10 huhuhu.. kali nie haku Demam time pose. sungguh menyiksakan. kejadian ini berlaku pada ahad iaitu hari kedua Ramadhan aku dh sakit badan n tak larat bangun, then isnin terpaksa cuti la. pastu Demam nie datang balik hari khamis kat tempat keje, aku terasa perot sakit dan Ohhh tidak aku cirit-birit pastu tak semena2 aku menggigil kesejukan. nasib dah nak balik. (dalam hati apahal aku jadi macam nie)

masa time balik keje nasib la xtumbang kat mana2 sebab aku tahan then sampai umah aku baring je n tetiber je bahagian belakang aku sakit sangat2 n badan aku panas gler sampai mak aku pegang pon kata panas sangat. tapi aku kuat jugak pose. bayangkan la demam n setiap masa  ulang-alik g tandas sebab nak membuang n muntah2. pergghhh SERIK


pastu tekak plak sakit sebab batuk2 sampai sekarang nie. paling sakit hati tido xlena sbb batuk, segala minyak panas aku sapu kat leher tapi sama jugak. lidah plak ada macam bentuk peta plak warna putih n mak aku kata panas dalam. huhuhu

tapi paling seronok time demam nie aku kan tak lalu nak makan pastu banyak membuang.. berat ada turun sikit la dalam 3-4 kg cam tu hehehe tapi sementara je kot sebab ble dah semboh aku tibai je semua makanan yang ado!! hehehehheheh (semoga sehat tekakku)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan