Selasa, 5 Februari 2013

02022013

Assalamulaikum............

Wah tengok no kat tajuk tu bukan no ekor ye... tu adalah tarikh dimana genaplah umur aku 24 tahun iaitu befday aku la. errrmmmm sedar tak sedar dah aku semakin dewasa (cewah ayat tak hengat). tengok badan besar tapi umur kecik?? kecik ker kalo 24 tu??? hahahahhaha apa-apa la bedah oiiiiiii

walaupon sabtu lepas adalah befday aku, aku tak sambut pon (SEDIH TAHAP GABAN n CIPAN) hahahahaa tapi aku g balik kampong Melaka sebab ada kenduri kawen kat umah pak cik aku. tak sangka banyak gler perubahan (nampak sangat dah lama xbalik melaka). actually gambar rumah dia sebelum nie bkn macam nie tapi biasa2 je ala rumah teres. tapi dia rembat 3 rumah sekaligus huhuh. depan je cantum tapi dalam still macam dolu2.




ini durian crepe ada kat meje makan beradap tau sebelah aku plak tu.... rasa mau ambik satu tau!!!!!!!!! hehhehe tapi nasib dapat tahan nafsuku ini




aku bersama mak cik aku... tema baju dia pon sama heheh


pas g kenduri tu kita orang teros g pantai. xjauh pon hanya g pengkalan balak.. aksi diatas adalah ayahku kerana teringin nak nai kayak katanya.. sanngop oh beli seluar pendek sebab nak mandi. lelaki senang ar...

ble teringat g melaka nie, aku tetiber je sayu sebab teringat sesama g melaka ngan arwah nenek aku. huhuhu pastu jantung aku terus berderau tatkala jumpa nenek saudara aka adik arwah nenek aku tu Sejibik owh ngan arwah.... wah tambah rindu aku ngan arwah nenek (arwah meninggal time aku darjah 1 sekarang dah genap 17 tahun). dulu dia la selalu layan kerenah aku ble aku blik umah dia. (T _ T) sekian

Tiada ulasan:

Catat Komen