Rabu, 3 April 2013

Kursus Time!!!!

Assalamualaikum...

selamat pagi semua... sedar tak sedar dah bulan 4 yer. sebelum aku bercerita tu aku nak buang la segala habuk n sawang2 kat blog aku nie. mana taknya aku update sebulan sekali kot rasanya. heheh rasa kemalasan menjelma katanya...

bulan 3 hari tu opis ada buat tawaran kursus kat melaka.. JATI DIRI ko tajuknya. wah semangat membina jati diri yer. huhuhuhu sebelum nie untuk tawaran kumpulan sokongan dah buat n yg aku g nie untuk PNP, apakan daya takde sambutan so dorang offerkan kat kita orang.


sebelum nie aku tak teringat nama hotel yang aku nk menginap tu adalah sama ngan hotel yang sebelum nie aku g kursus BTN (Biro Tatanegara) kat hotel atas nie. masa kat dalam bas tu patot la aku rasa macam pernah lalu n ingat tempat lepak situ time kursus. dorang punya lah riuh rendah kat dalam bas kata hotel berhantu2. then aku pandang la... aikkk!!! hotel masa aku BTN tahun 2010. mak aiihhhhh dah mcm apa aku tgk, memang seram la, lobby dia pon dh tumbuh pokok menjalar. tempat makan pon mcm tu jgk.. sygnyer tinggal mcm tu jer. hari tu pon memang banyak ar bilik yang kosong n pecah sana sini n time tu memang tak pikir apa ar... hmmmm tinggal kenangan la masa time berkawat ngan bekas tentera2 huhuu.


Dan sekarang hotel puteri nie dah buat tempat baru. tak salah aku tanah nie tanah wakaf. cantik owhhhhh!!! dan tak banyak unit pon. hanya 7 tingkat sahaja.


nie bilik kitaorang... maaflah bersepah.. huhuhu ok la tempat selesa

 

nie makanan kita orang.. penuh wei satu meja...  tapi lauk dia biasa2 jer. lauk udangn ketam memang xda ar.. (wah aku dah la makan free demand plak) kuikuikuikui


nie la penceramah kita huhuhuhu... kenal tak ustat hushim tu. penceramah bebas yang popular kat TV tu..


time nie explorace.. cabaran dia kene makan bawang n makan telur mentah.. aaaarrrrggghhhhhhhh sangat mencabar dengan jati diri i hohohoho. ok tamat (malas nak beebl panjang sebab dok syok dengar pasal berbasikal nie)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan