Rabu, 12 Oktober 2011

Belated Befday Julayati

Huh lama tak tulis entry kat sini.. meh sini aku cerita pasal befday kawan aku nie. nama dia Julayati, dia nie kawan aku dari Form 4 sampai la sekarang. Kita orang nie bleh dikatakan kawan baik la (baik ker? heheh).

hari tu aku ada buat suprise kat dia, dia terkejut la sebab time tu befday dia dh lepas. aku tak sempat nak sambut time betol2 atau tepat2 masa befday dia.. biasa la keje huhu. aku sambut befday dia pada 1 oktober 2011, maaf la hanya kek sahaja yang mampu aku bg (nie pon share2 ngan kawan2 lain) hehehe

sorry la salah wish hari tu yer.. hari tu aku wish ko gne sms pada 22 ogos 2011. tapi dengan selamba ko balas "sejak bila befday aku 22 ogos??" gullppsss salah ker?? sorry salah bulan.. tapi jula (nama panggilan) jawab xpa.. pastu yang peliknya, masa tarikh 22 september 2011 aku tak wish kat dia. malah aku wish dia pada hari sabtu 24 september 2011 (aik dah selang bape hari). tapi kira ok la kan.. nie antara gambar yang aku sempat ambik la..
Nie la keknya.. tengok macam sedap.. tapi tu lah, rasanya mmang sedap tau.. huhu

Nie dia cik jula dengan muncung itiknya.. huhuhu, bleh plak time nie dia kata "dh la baju buruk2 nak ambik gambar" aish xkan la nak bagi tahu pakai baju lawa2 sebab nak ambik gambar befday, kang tak suprise plak!!
ha.. tak lepaskan peluang untuk ambik gambar ngan cik jula kita nie.. hehehehe
ok kawanku.. semoga ko panjang umur n dimurahkan rezeki ya. aku harap apa yang ko impikan akan tercapai. aku akan sentiasa doakan apa yang terbaik untuk kawan2 aku.. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan