Khamis, 10 Januari 2013

Kerana Eye Sepet

Assalamualaikum... wah bukan main besar citer aku nie. citer nie bukan citer pasal aku mata sepet atau nak jadi sepet. Nehi Nehi (bahasa Hindustan), No (nie korang tahu bahasa mana) dan bukan saya. bukan AKU ada faham!!!!!!!!!!

semua tahu yang kat korea terkenal ngan pembedahan plastik. Ramai kata negara korea selatan adalah negara paling plastik di Asia. Oleh sebab dorang nie buat pembedahan plastik, muka dorang hampir serupa smuanya. memang Fake la.. (aku bukan hentam negara korea ea)






 Sumber : Google

aku rasa muka dorang sebelum nie cantik apa. dorang nie mungkin taksub ngan kecantikan sampai sanggup berubah seh. Ongkosnya mesti beribu riban dorang habiskan untuk buat pembedahan plastik. kalo korang perasan dorang nie smua ubah tang Mata. dorang tak nak eye sepet tapi nakmata BOLAT macam mata orang melayu kita nie heheheheh. nasib baik sesuai. tapi kita plak nak mata sepet. hmm


 Wah!!!!!!!!!!!! maksudnya muka rakyat malaysia cantik belaka la nie. *Blink *Blink *Blink *Blink
 
Pengalaman aku masa keje dulu aku pernah jumpa customer aku, sebelum nie dia ok jer pastu lepas baper bulan aku nampak hidung dia  bertampal time tu aku xsyak apa-apa lagi la pastu aku jumpa dia lagi mak aaaiiihhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rupa dia


 siyesli memang burok aku tengok. aku rasa dia nak mancungkan hidung dia tapi tersalah suntikan sampai bengkak hidung tu. Amit2 la wei... aku rasa dia cantik (biasa jer kulit hitam manis) lagi sebelum nie tapi jadi seteruk macam gambar kat atas nie. hhmmmm kesian akk tu.
 
p/s: cantik muka nie hanya sementara la. bila usia meningkat akan ada kedut tu juga. nak cantik boleh tapi jangan berlebihan, pakai la produk2 je n mekap-mekap sikit tapi jangan sampai la buat pembedahan untuk ubah sana sini. ha.. makan la vitamin c, e, dan seangkatannya dan minum air collagen tu huhuhuhu. aku sokong kata2 artis nie kak nita (anita sarawak mengaku bahawa rahsia kecantikan muka dia kerana mengamalkan menggunakan air WUDUK. sila ulang lagi WUDHUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. patut la berseri2 muka dia tu. selalunya aku amalkan ambik air wuduk sebelum tido waktu malam. huhuhuhu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan