Khamis, 31 Januari 2013

Majlis Persaraan En. Rahman

Assalamualaikum...

wah minggu nie merupakan minggu yang terakhir yer untuk bulan 1 nie. sekarang nie la baru nak update blog aku nie. pejam celik pejam celik dah 31.1.13 yer.. cantiknyer nombor tu.. hehehhe.

aku STP teros la. hari nie merupakan hari terkahir En. Rahman bin Sudin (nama penuh plak tu) akan bersara pilihan. Wah sedar tak sedar dia dah berkhidmat selama 31 tahun tau... lamanyer... mampukah aku untuk sampai ke peringkat itu??? InsyaAllah....


 maaf ler gambar blur sikit sebab aku ZOOM habis tu.. yelah kamera tak canggih mana pon. nie aku bukan sengaja nak ambik gambar dia macam tu ek. nie gambar tidak disengajakan.. huhuhuhu cewah gaya orang bersara sedang menceritakan pengalamannnya..



yang nie plak gambar  makanan yang telah dihidangkan sempena majlis perpisahan beliau... apa-apa pon makanan tu sangat sedap..

walaupun aku nie tak rapat ngan En. Rahman nie, aku rasa beliau bekerja tekun gler oo.. dia buat keje tak bising pon n senyap jew. walaupon diam, dia seorang cool n pelawak rupanyan. huhuhu bagus betol yer perancangan beliau pas bersara nie adalah MC... cer teka MC tu apa???? Menjaga Cucu la hehehhehe tergelak besar smua time tu. Apa-apa pon Selamat Maju Jaya untuk beliau pas bersara nie.

p/s: muka en. Rahman nie macam K. Rajagopal kan??? hehehehheh


serupa tapi tak sama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan