Khamis, 20 Disember 2012

Annual Dinner Moneyfesto - Merah Hitam

Asalamualaikum.. semalam kat opis ada buat la annual dinner untuk Ahli moneyfesto merangkap hari keluarga kot yang simple dan sempoi. mengenakan tema merah dan hitam. jom layan gambar2 yang sedang2 saja..


apa-apa hal pon tuan tanah punya blog kene letak gambar dulu hahahahah. aku ngan kak zaiha.. so simpel red n black



ok nie sebahagian member tempat keje den nie ha... cantik jugak tema nie yer.


disamping tu jugak kita orang meraikan untuk en. azmi kerana beliau akan bersara hujung bulan nie.. huhuhu besar hadianya n berat tau masa nak balut.


 tu dia baju paling vouge sekali. hahah kelip kelip kelip kelip sakit mata mak nyah.. hahahahaha simple tapi menyerlah!!!!!!!!!!!! tahniah


aku suker tengok meja nie.. dalam banyak2 meja, meja nie jelah betol2 ikut tema warna merah dan hitam. cayalaah khas untuk keluarga kak timah dan kak zaiha.. heheheh


tengok budak nie comel . time ambik gambar nie lah dia buat muka sengal mia. hahahaha


eh gambar aku lagi.. tapi ngan orang lain plak. thanks to dayan coz bagi tumpang umah untuk diri ini beradu pada malam tersebut. nak ulang alik memang jauh ar...
 

nie lah hadiah yang aku dapat malam tu. ada no 28 tu hasil tukar2 hadiah. kalo yang bunga2 tu hadiah khas untuk ahli kelab moneyfesto je. n doorgift tu untuk bebudak sebenarnya tapi aku rembat gak sebab banyak jajan. ok doorgift tu aku yang buat. design kertas tu pon sama edit edit dan edit. heheh


tu dia hadiah dalam kotak hitam tu... hmmmmm


kila ngan dayan dok syok menyanyi lagu dangdut " secangkir madu merah kot" hahahhaha siap bergoyang badan lagi si kila nie. tapi tak dont worry time nie pas smua dah balik. aku pon nyanyi jugak tapi xda sapa nak ambik gak hahahahaa


time nie sesi rebut sula-gula untuk kanak-kanak. fun gler. kelakar dok nengok bebudak nie rebut gula-gula..


nie plak sesi mewarna ikut kategori umur.. haih macam2 la peel budak2 sekarang nie..tapi apa-apa pon bagus yer anak2.

aku rasa tahun nie agak meriah la berbanding tahun sebelumnya.. makanan pon sedap. harap-harap tahun depan jadi la family day tu yer.. eerrrmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan