Selasa, 4 Disember 2012

Majlis Perpisahan Bos ngan Memberku

Assalamualaikum.. baca tajuk pon dah tahu kan pasal apa hehehehe.. minggu lepas ada la buat sikit sambutan majlis perpisahan bos sempena naik pangkat dan member aku pindah g johor ikut suami dia. huhuhuhu  dorang nie sama-sama best n sporting gler ar..



nie la bos aku selama 3 tahun, walaupun 3 tahun ngan dia, aku tak berapa mesra sangat seperti pekerja lain ngan bos dia. bukan malu tapi segan. yang pakai kot tu bos besar. bos aku ni naik pangkat sama taraf ngan bos besar. heheheh.


nie la member aku.. kecik jer orangnya. tengok tu hadiah besar ooo... hehehehhe apa2 pon selamat maju jaya yer kak ita, jangan lupa daku disini.. :(

 

pada hari tersebut, kami semua makan nasi arab. fisrt time kot aku baru makan. biasa jer n tak de samting spesel. dari pandangan aku la cuma nasi dia panjang2 n ayam dia besar n tawak. hehehhe aku kalo tak pedas memang tak jalan ar. heheh aku bawak balik n bagi ayah aku makan huhuhuhu

ok la.. tutup entry nie.. apa-apa pon Selamat Maju Jaya aku ucapkan kat my bos n my frenz yer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan