Isnin, 31 Disember 2012

Hrrgggghhh Isnin 2012

Assalamulaikum... hari nie merupakan hari isnin iaitu hari last untuk tahun 2012. pada mulanya aku nak cuti tapi rasa macam sayang plak nak pakai cuti tu. so aku dengan gagahkan diri bangun pagi nie untuk g keje ye. HUrrrggggghhhhh Malas.... bos ada x?? leh menular tak?? kuikuikui

ok malam nie, korang nak countdown ngan sapa? ngan family k? ngan member? ngan pasangan k?. pastu korang nak g mana?? seperti tahun sebelum nie banyak tempat buat countdown. ok xsalah aku kat Dataran Merdeka hari nie ada sambutan Rumah Terbuka Perayaan Krismas pastu malam Countdown la. so sempat la makan2 kuikuikui. pastu aku dengar kat radio plak kata kat ICT, Shah Alam @ dikenali Bandar Cahaya tu buat jugak secara besar-besaran. Mesti Gempak Giler!!!!!!!!!! tapi jem pon memang Gempak gler.

Apa-apa pon aku nak ucapkan selamat menyambut tahun baru 2013. umur meningkat lagi wei. azam aku tahun nie ada lah sikit yang termakbul. selebihnya kene usaha keras dan masih dalam proses. Azam korang??? hehehehheeh jom layan lirik lagu nie.

"The Final Countdown"

We're leaving together,
But still it's farewell
And maybe we'll come back,
To earth, who can tell ?
I guess there is no one to blame
We're leaving ground
Will things ever be the same again?

It's the final countdown...

We're heading for Venus and still we stand tall
Cause maybe they've seen us and welcome us all
With so many light years to go and things to be found
I'm sure that we'll all miss her so. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan