Khamis, 27 Disember 2012

Uchop Juara!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum.... selamat pagi semua. semalam sapa tengok citer vokal bukan sekadar rupa 2 final semalam?? sila angkat kaki!!! heheheheh aku memang suka la ngan vokal lelaki nie, muka tak berapa tapi vokal dia perrrgghhhhh rock seh. semalam dia berlawan ngan mar. bagi aku mar macam biasa jew..



nie uchop masa mula2.. giler betol rambut dia. xhensem hehehehe tapi sore mantap!!!!!! Thumb Up!


ok nie pas dia dah potong rambut. ok n nampak kemas la. Apa-apa pon tahniah la ek menang duit RM100,000.00 oowwwww..

semalam aku pening nak tengok cter apa. banyak sangat cter best semalam. korang bayangkan sekejap tengok tv3 nie sekejap tengok tv 106 tajuk pasal Ayah (aku kalo bab sensitif memang lencun habis ar) pastu tv 108 cter hindustan pon best jugak. setiap iklan jer aku tukar. semalam aku la raja yang pegang remote tv tu hahahahahhahahahahhahahahhahaha so masing2 kat umah tu tengok n sabar je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan