Khamis, 20 Disember 2012

Mengidam ah!!!

Assalamualaikum.. salam hari khamis. uol dah sarapan ker?? hmmm tajuk pagi nie mengidam macam orang mengandung lak kan. kuikui.. tetiber jer diri ini nak makan something ler.


nah ini dia.... HAILAM HAILAM HAILAM. ada satu kisah ler pasal makanan nie time aku order. aku mintak kueh teow hailam tapi dia bagi mihun hailam. emm korang tahukan kalo gune mihun macam mana. kompem ar dia serap kuah tu. dah la kuah dia tu PERRRRRGGGGHHHH sedap wei. tapi sebenarnya memang sedap gak makan ngan mihun.

Aku jatuh cinta ngan kedai nie. kedai nie kat Kampung Pandan, KL ok terkenal ngan Restoran Batu (sebab meja n kerusi guna batu) dekat2 ngan Klinik Kerajaan Kampung Pandan. cuba korang teka baper harganya???? teka la.. Hmmmm RM 3.50 jer wei!!!!!!!!!!!!!! murahkan.. kat situ memang banyak kedai makan murah2 pastu makanan yang dia letak tu banyak gler, nie pon boleh makan 2 orang tau. mana taknya kalo mee goreng yang dia masak tu aku rasa guna separuh mee yang bungkus RM1.00 tu ko. eh... eh macam promote jer aku nie. huhuhu apa-apa pon korang cuba la ea.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan